Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. november 13., vasárnap

Is there someone who cares?

Sziasztok!


Régen voltam itt, de huhúúúú, újra itt. :D
Furcsa, no de mindegy is. Érdekelne pár dolog.
Első körben az, hogy most van-e valaki, akit érdekel eme blog folytatása.
Szóval elindítok egy szavazást, és kérlek, ha érdekel, vagy ha teheted, szavazz, mert nekem FONTOS, és sokat jelent. :)
Kommentárokat is szívesen fogadok. Mi az, hogy szívesen?
Repülnék a boldogságtól! :D
Na, megyek is, csókollak, titeket, és nagyon köszönöm! :)

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Engem érdekelne a folytatás! Nagyon! :D
    Már szavaztam is. :)
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés
  2. Drágaság, te! Vannak hülye kérdéseid, csak úgy mint nekem! ;) Szavaztam én is, mint ahogy te is nálam! <3
    De, hogy kapj te is egy nap kérdését: a Wild Fox-szal volt már linkcseréd? Amivel még nem volt, azt írd már meg chaten, és akkor kiteszlek! ;)
    MA ilyen napom volt, reklámoztam. xD Ám a RSSFeed, még mindig sz*r.. -.-" Fox-huntig-on, nem is mutatott téged, csak Desperete Fight-on. :/
    Na mind1, lényeg a lényeg.
    Pussz <3U.

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Már készülődtem írni neked levelet fb-n, hogy mi az, hogy nincs új rész. A szavazatom nagyon egyértelmű IGENIGENIGEN, mindjárt voksolok is ténylegesen! :) :)

    VálaszTörlés
  4. Sziaa!
    Jó hogy újra hallunk vagyis olvasunk felőled.Örülök hogy fontolgatod a folytatást.Én nagyon örülnék ha lenne folytatása a storynak.Már várom!! :))))

    xoxo

    ui.:naná hogy IGENNEL SZAVAZOK!!!! :DD puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Először is örülök, hogy vissza találtál hozzánk!
    Másodszor mi az h érdekelne-e?! Azthittem nyilvánvaló hogy VISSZAKÖVETELÜNK téged is meg a fantasztikus történetedet;) Szóval ne habozz sokáig:$:DD
    puszi.

    VálaszTörlés
  6. Szia !
    Hát hogyne érdekelne csodás ez a történet reméltem hogy egyszer folytatod ? Folytasssssdddddddddddddddd kééééééérrrrrrrrlllllekkk

    VálaszTörlés
  7. Hy Nina:)

    Van egy nagyon hülye kérdésem.
    Neked komolyan szavazást kell indítanod azért, hogy egyértelmű legyen számodra, hogy imádjuk a blogot és nagyon szeretnénk, hogy folytasd????
    Nekem ez olyan egyértelmű, mint az hogy van gravitáció.
    Szerinted az emberkék csak úgy unatkoznak és azért kattintgatják be a tetsziket,esetleg írnak kommentet vagy hogy a 44 rendszeres olvasód csak mind azért van, hogy kintlegyen a képe?????? xD
    Hát nem édesem azért vagyunk meeeert IMÁDJUK sőt ODÁIG vagyunk ezért az eszméletlenül jó storyért.
    És, hogy csak tudd ha ezek után sem ülsz le és írod meg a folytatást akkor elmegyek utánad és hát... még nem tudom, hogy mit fogok csinálni veled, de az biztos, hogy nagyon csúnya lesz :DDDDDDDD
    Na de most komolyan imádunk, szeretünk és halálosan boldogok lennénk, ha még legalább ennyi fejezetet olvashatnánk tőled :)

    Hatalmas Pusziii
    Bianca

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga