Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. szeptember 24., szombat

Chapter 72 - The last one



Álmosan pillantottam fel a plafonra, mire meghallottam a baba sírását. Felsóhajtottam, és elmosolyodtam. Sosem lesz vége.
Clare trappolva kelt sétált át a folyóson, és vágta be maga mögött az ajtót, ezzel felkeltve az egész emeletet. Gratulálok, Elena megint korán fog felkelni, de még egyszer nem hallgatom végig azt a hisztit.
Az oldalamra gördültem, és az ajtót néztem.
Holnap – elmélkedtem magamban a szón, amikor beugrott a dátum.
-          A francba! – szisszentem fel, és kipattantam az ágyból. A mobilomra lestem, és akarom, nem akarom, nyolc órát mutatott.
El fogok késni, pedig még annyi dolog van. Elena vajon már elment? Villámgyorsan az kihúztam az éjjeli szekrényem legfelső fiókját, kikaptam belőle három dolgot, majd visszatoltam.
A köntösömet felkaptam a székemről, és már ott sem voltam.
Feltéptem az ajtót, leszaladtam a nappaliba, és azon keresztül a konyhába.
-          Anya, Elena már elment?
-          Elena? Ja, hogy Nina! Nem, gondolom még alszik, viszont Ian a kertben van a kicsivel. Szegényre rá kellett hagynom pár percre a csöppséget, míg lezuhanyozom.
-          Értem, és köszi – rohantam a kertajtó felé. – Damon? – kiáltottam el magam, mire megláttam az ajtón keresztül, ahogy intett.
Megkönnyebbült sóhaj hagyta el a szám, és elindultam felé.
-          Hol az istenben lehet kikapcsolni az ez üvöltő szarságot? Komolyan mondom, mindent megpróbáltam, még az őrjítően kék szemeimet is, de semmi. Komolyan semmi. Ugye te nem akarsz gyereket? – nézett rám aggódva, majd megcsókolt.
-          Elég, ha csak felveszed, és csitítgatod – válaszoltam neki pár másodperc múlva, és felvettem Joannát.
-          Neked működik, nekem nem. Nem kéne gyerekekkel lennem. Idegesítőek – morogta és levágta magát a hintaágyra.
-          Tudtad, hogy a legtöbb nő szerint irtó szexisek a kisbabás pasik? – vontam fel kacéran a szemöldököm, mire közelebb húzott magához.
-          Valóban? Ha így áll a helyzet, akkor máris kell nekem egy ilyen kis nyivákoló puhatestű – csókolt meg lágyan, beleremegtem a csókjába.
-          Nem hiszem el – leheltem magam elé, amikor egy pillanatra elvált egymástól a szánk.
-          Mit?
-          Hogy emberként is teljesen leveszel a lábamról – mosolyogtam.
-          Én előre tudtam - vette elő a féloldalas vigyorát.
-          Hagyjuk már. Levegőt is elfelejtettél venni, mikor emberré váltál.
-          Ohó, ha már itt tartunk. Mit akart tegnap Esme, mi volt az a roppant fontos megbeszélnivalótok az esküvő előtt egy nappal?
-          Meglepetés volt, és most meg is tudod – vigyorogtam eltelve magamtól, imádtam, hogy húzom az agyát.
Lassan visszafektettem a kicsit a babakocsiba, és Damon felé fordultam.
Tudtam, hogy Elena hamarosan kel, és akkor el kell kezdenünk az előkészületeket, a sminkjét, a ruháját, és persze a vőlegény, Stefan is erős korrigálásra szorul a tegnapi este után.
-          Tudod milyen nap van ma?
-          Az esküvőé.
-          Azon kívül értettem – ráztam meg rosszallóan a fejem.
-          A születésnapom – mondta a kezét nézve, amin még mindig ott volt a gyűrű.
-          Hányadik is?
-          Nagyon vicces – húzta el a száját, én pedig kacagva vettem kezeim közé az övét.
-          El kell mondanom valamit. Amikor Esme a harc előtt megjelent nálunk még otthon, és azt mondta idejön, eszembe jutott valami. Nem hagyhattam, hogy anyának, Clare-nek, vagy Haylinek baja essen, ezért vért küldtem nekik.
-          Vért? – csuklott el a hangja, és mélyen a szemembe nézett.
Éreztem, ahogy a teste enyhén megremeg, tisztában volt azzal, hogy mit jelentenek a szavaim.
A szemében a felismerés boldogsága csillant meg, mégis visszafogta magát, megszokott emberként élni. Az izgalom, a boldog új jövő izgalma mindkettőnk szívét ellepte, nem voltak kétségeim.
-          Igen, amikor a testedben voltam. Kis üvegcsékben adtam oda őket Esmének, aki nem használta fel, és aki ezért jött ide tegnap este.
-          Üvegcsék – suttogta, és tudtam mi jár a fejében, az enyémben ugyanaz.
A köntösöm zsebébe nyúltam, és előhúztam belőle három fiolát.
-          Velem tartasz Damon Salvatore? – nyújtottam át neki az örök élet titkát...


The chapter ending but the story’s only just begun




Na, itt a vége! :) Nem lett túl hosszú, de remélem értitek, hogy miért kellett ezt a végére hagynom, nagyon, nagyon kíváncsi vagyok a véleményeitekre az egész történettel kapcsolatban, a végével kapcsolatban, és ha akarjátok, az esetleges folytatással kapcsolatban.
Lesz még egy bejegyzésem, ott pedig válaszolok minden most felmerülő kérdésre, szóval ha valami nagyon furdalja az oldalad, hogy ki vagyok én, hogy képzeltem, hogy írni akartam, hogy mi lesz a történetemmel, vagy hogy miért is kezdtem el írni, mire írtam, hogy alakítottam ezt az egészet, vagy komolyan bármi, akkor itt fogadom a kérdéseket, és nagy mosollyal az arcomon olvasnám az összeset! :)
Remélem, hogy itt a végén egy szép, mindent legyűrő kommentár számot látunk majd, hogy minden befejezés szép legyen, még ha ez nem is a teljes vég.
Nagyon szépen köszönöm az előző kommentárokat, hú, így a végén nagy löketet adtak, és köszönöm, hogy velem tartottál! :)

Szóval mit gondolsz, méltó befejezése volt, vagy idegőrlő, és utálod? :)


A legjobbakat, és remélem találkozunk a folytatásnál! :)

Kinga

5 megjegyzés:

  1. szép befejezés lett.:))
    hogyan gondoltad a folytatást?:)
    mert én szivesen olvasnám.:)
    ja és gratulálok kevés ember csinálja végig ha elkezd egy blogot irni.:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szerintem tökéletes és egyben idegörlő lett a befejezés:) Annyira , de annyira olvastam volna még bekker.....Na de ISZONYÚAN reménykedem a folytatásban, mert én nagyon bízom benned(a tehetségedben) És mert nem igazán bírnám ki Katie és Damon nélkül:D Szóval nekem az lenne a kérdésem, hogy mik a terveid a folytatással...?Ó, és hogy neked van-e személyes ledvenced?Úgy értem karakter...nekem Damon az abszolut favorite, de lehet furánhangzik, de én imádtam ahogy Edward Cullen-t formáltad meg!És ez nagy szó nálam, mert az Alkonyat nem éppen a kedvencem...
    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Grat ez nagyon jó lett! és nagyon kiváncsi lennék a folytatásra. :D

    VálaszTörlés
  4. Hy :)
    Nina ez a rész méltó befejezés volt és az, hogy meghagytad a kiskaput a folytatásra szerintem tök jó. Remélem, hogy folytatni is fogod mert én imádtam a törid és iszonyatosan szomorú lennék ha vége lenne, tényleg, örökre. Nagyon hiányozna Katie és Damon cívódása és szerintem ebből nagyon jó folytatás tudnál kihozni.
    De ha mégsem folytatnád akkor nagyon szépen szeretném megköszönni, hogy szebbé varázsoltad a szörnyű vagy az amúgy is jó napjaimat. Köszönöm, hogy időt és energiát szántál ránk, és gratulálok, hogy ennyire kitartó voltál (és egyébként ezért irigyellek is :))
    Hát remélem, hogy nem ez volt az utolsó kommentem.., de ha mégis akkor sok sikert a továbbiakban.
    Puszi
    Bianca

    VálaszTörlés
  5. NAAAAAAAAAAA.... O.o ez így érdekes.. bennem felmerülne az a helyükben, hogy adott esetben a vámpír és farkas léttel együtt a vér hatása is eltűnt-e, de hát ők tudják! :D
    nagyonnagyon kíváncsian várom a folytatást, mert Damont az első perctől az utolsóig imádtam, Katie pedig egyre inkább lett kedves számomra! ;) ezen felül látni akarom az Elena féle esküvőt, főleg ha véletlen Alice szervezte. xDXD
    Na mindegy, ám rádbízom, kíváncsian és "türelmesen" várok! ;)
    Pussssssssssssz és így elég utólag, de nagyon gratulálok, hogy befejezted életed első történetét!! :DDDDDDDDDDDDDDD
    <3U. Eddig és ezután is veled, Killa.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga