Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. május 16., hétfő

The big Chapter 40

Hey Guys!


Azt hiszem mindannyian tudjuk, mennyire várva várt ez a rész. 
Remélem, nagyon remélem, senkinek nem okozok csalódást,a végén komolyan el kellett gondolkodnom, hogy hogyan.:D
Tényleg remélem, hogy nem lett ratyi, és próbálok finomítani majd rajta a későbbiekben.
Na, komolyan nem akarom húzni az időt.
Kellemes szórakozást!
U.i.: Hibákért elnézést!



As a vampire


 
Egy vad, aki az autópályára tévedt, és szembe jön vele egy autó vakító fénye. Semmi sincs, csak a két reflektor és én. Megbabonázva bámulom, és szinte tisztában vagyok a ténnyel, hogy még elugorhatok, de ha nem teszem, elüt, meghalok. Mégsem ugrom. Képtelen vagyok, mert jön velem szembe, és a félelem, a koncentráció, hogy csináljak valamit, megbénít, és ez okozza a vesztem.
Csak Elenát láttam, aztán már csak a szemére fókuszáltam, végül két gyertyaláng maradt a sötétségben. Suttogó hangok százai vettek körbe, férfi, és női hangszínek, és én képtelen voltam megkülönböztetni őket, egybemosódtak, arcokhoz pedig végképp nem tudtam kapcsolni őket.
Megráztam a fejem, hátha kitisztul, és amikor kinyitom a szemem, újra mindenki előttem fog ülni, és kikerülhetek ebből a feketeségből. De nem ez történt.
A hangok nem tűntek el, és én egyre zavartabb, és frusztráltabb lettem. Idegesen fogtam meg a fejem, azt hittem szétrobban, mintha a zajok az agyamig hatoltak volna. Felsikoltottam, és előre hajoltam, mire minden elcsendesedett.
Úgy maradtam még pár pillanatig, féltem, hogy akár egyetlen mozdulatomra is újra feltámadnak a suttogások. Végül lassan engedtem el a fogást a fejemről, és felpillantottam. A két gyertyaláng ott volt, és én is, de valami megváltozott. Csend volt, és még valami.
-          Bonnie?
-          Igen, de vigyázz, nem csak én hallak.
-          Miattad vannak csöndben a hangok? Bonnie, én ezt nem bírom. Széthasad a fejem.
-          Azok a hangok mi voltunk. A mi gondolataink. Kiolvaszthatom őket?
Már meg sem lepődtem a „kiolvasztáson”, csak bólintottam, aztán észbe kaptam, és kijavítottam magam.
-          Csak egyet, ha lehet.
-          Na jó, ebből elég. Képtelen vagyok gondolkodni, Bonnie-t megölöm. Aztán Stefant.
Elnevettem magam, és bár furcsán éreztem magam, meg leginkább hülyén, mivel egy gyertyalángnak beszélek, de megszólaltam.
-          Damon, nyugi. Hallasz?
-          Elég idiótán nézel, ki, hogy itt ülsz előttem csukott szemmel, miközben hangosan beszélsz, méghozzá azt kérdezve, hogy hallak-e.
-          Damon?
-          Igen?
-          Pofa be!
Ekkor bekapcsolódott még egy hang. Elena?!
-          A francba, a francba, a francba. Oké, valami semlegest. Szeretem Stefant, és nem sokára kettesben leszünk. Igen, és… megmentjük Katie-t.
Felpattant a szemem, és hirtelen mindenkit láttam a valós világban. Értetlenül meredtem Elenára, amikor akaratlanul is meghallottam egy férfihangot, de a szobában lévők egyike sem beszélt.
-          Mikor szól Katherine? Mi folyik bent? Indulnunk kell már lassan.
Oldalra kaptam a fejem a bejárati ajtó felé, majd idegesen, összezavarodva felpattantam.
-          Katherine… Kat itt van valahol a házban – suttogtam magam elé meredve, ahogy összeállt a kép.
A szívem pillanatok alatt a legmagasabb sebességre kapcsolt, idegesen kapkodtam a szemem mindenkin, és láttam, hogy értetlenül állnak a szavaim előtt.
-          Mi van? – kérdezte Stefan felállva, engem vizslatva.
-          Valaki kint van hallottam a gondolatait – formáltam majdnem némán a szavakat, ők mégis meghallották, és arra kapták a fejüket.
Damon volt az egyetlen, aki nem a kijárat fele nézett, és nem is rám, hanem Elenát méregette összevont szemöldökkel, sötéten rápillantva.
A padlóra szegeztem a tekintem, és erősen koncentrálva próbáltam összetenni a képeket, az információkat. Semmi sem stimmelt, Elena nem volt Kat. Talán a göndör haj, de az is csak…
Képtelen vagyok gondolkodni – ráztam meg a fejem, és a hasonmásra néztem, akárki is ő.
Stefan megindult az ajtó fele, nyomában Rickkel, Bonnie-val és Jeremyvel.
Damon még mindig Elenát méregette, miközben a lány köztem és Damon között kapkodta a pillantását.
Gyanúsan előredőlt, mint egy ragadozó, aki ugrásra készen áll, és az idősebbik Salvatore is egyre agresszívabban meredt a nőre.
-          Katherine – sziszegte Damon, és ugrott.
A következő pillanatban Kath elmosolyodott, én megpördültem, és két méterrel távolabbra találtam magam, a nő szorításában.
Teljes erőből szorította a nyakam, én pedig levegőrét kapkodva markolásztam kétségbeesetten a karját, eredménytelenül. Belemélyesztettem a körmöm, de meg se rezzent. Nem rugdoshattam, mert ha elvesztem az egyensúlyom, biztosan megfulladok, egy pillanatig nem fog rajta gondolkodni, és valahogy nem ma estére terveztem be az elhalálozásomat.
A feje felé nyúltam, hogy csináljak valamit, bármit, csak engedjen levegőhöz jutni, amikor megszólalt Damon.
-          Kat, engedd el! Játsszuk le mi! Hagyd őt!
-          Ő a lényeg Damon! Hagy elmenni, mert megölöm.
-          Nem teszed. Kell neked, és holtan nem ér semmit.
Katherine felnevetett, majd felemelte a fejem úgy, hogy a szemembe tudjon nézni.
Dühtől eltorzult arccal néztem vissza rá, fuldokolva kaptam az arca felé, mire egy mozdulattal eltörte azt.
Felsikoltottam a fájdalomtól, és lehunytam a szemem. Éreztem, ahogy egy könnycsepp gördül le az arcomon. Kath nem engedte el a fejem, erősen szorította mindaddig, míg újra rá nem néztem.
-          Hallottad ezt Katie? Holtan. Vicces, nem? Hisz mindig felépülsz – mondta nekem, majd elengedte a fejem, és Damon felé fordult. – Próbáljuk ki újra.
Rémülten néztem fel Damonre, és láttam, ahogy az ajka üvöltésre nyílik, és felénk indul, de minden néma volt. A következő pillanatban egy reccsenés, és a végtelenség fogadott be engem.

Szuszogásra ébredtem, de nem egyre. Több szólamban szóltak, de egy helyre csoportosulva. Kinyújtottam a lábam, és vidáman megállapítottam, hogy jól vagyok. Aztán oldalra fordultam, és felsikoltottam.
-          Katie jól vagy? Mi van? – ugrott egyből mellém Stefan a szuszogó tömegből.
Legalább nyolcan aludtak az ágyam mellett egy kupacban, egymáson fekve.
-          Mi az isten? Megint eltörtétek a nyakam? Basszus, Caroline valamit hozzál már légy szíves, mert belehalok.
-          Már megtörtént – sóhajtotta Jeremy halkan, szinte biztos voltam benne, hogy nem nekem szánta.
-          Mi? – engedtem el a nyakam, és rájuk meredtem. – Magyarázatot kérek, és egy pohár vizet, mert mindjárt kiszáradok.
Caroline kiment a szobából, és egy pillanat múlva visszatért az általam óhajtott itallal. Egyetlen húzással eltüntettem a pohár tartalmát, de mintha nem is ittam volna. Szomjaztam.
-          Még egyet, kérlek – emeltem felé a poharam, mire ő könnyes szemekkel Stefanra meredt.
Nem értettem a nagy fájdalmat a szemében, de úgy éreztem szomjan halok, így felpattantam az ágyból, és a fürdő felé vetettem magam. Hallottam, ahogy lábak topognak mögöttem, egyszerre keltek fel, hogy utánam eredjenek. Beléptem a fürdőbe, leakasztottam a zuhanyfejet, megnyitottam a hideg vizes csapot, és a fejemet alá tartva kezdtem nyelni a friss nedűt.
Kortyok tízeit nyeltem le a szomjúság egyetlen jelének legyőzése nélkül, egészen addig a percig, amikor már úgy éreztem szétpukkadok a víztől, lötyög a hasamban.
Kiejtettem a kezemből a zuhanyrózsát, ami felfelé fröcskölve vízzel borította be a ruhám. Összecsuklottam, és a kezembe temettem az arcom, feltört belőlem a zokogás. Értetlenül ültem, és hagytam, hogy valaki felnyaláboljon, és visszavigyen a szobába. Éreztem, ahogy körém csavarnak egy takarót, és átölelnek. Elena illata volt.
Elena? Katherine. És ő volt. De Elena nem volt ott. Nem ő volt. És én… Én ott álltam, és Kat vigyorgott. Aztán a reccsenés. Én vért ittam…
Felkaptam a fejem, és a könnyfátylon keresztül Damonre pillantottam, aki engem nézett. Amikor észrevette a pillantásom, lehajtotta a fejét, és a szőnyeget bámulta.
A mellettem ülő lányra pillantottam. Elena volt. Az arca tele volt kisebb zúzódásokkal, a karján karcolások éktelenkedtek.
-          Megölt, igaz? És nem volt rajtam a gyűrű. És vért ittam. Én… én… meghaltam.
-          Csss - nyugodj meg, simogatta a hátam, és a fejemre hajtotta a sajátját.
-          Őrült szomjas vagyok, de a víz nem használ. Még mindig érzem.
Bonnie felállt, és elém sétált. Két kezébe fogtam az enyémet, és elmosolyodott. Szánalmas mosoly volt.
-          Minden rendben lesz.
-          A büdös francot lesz rendben. Mondtam, hogy nem kérek a vérből, mert ez lesz, de senki, az égvilágon nem hallott meg. Az istenit – sírtam el magam újra. – Én mondtam. Én… - hüppögtem, képtelen voltam szavakat formálni a számmal.
-          Igen. Katherine megölt. És igen, a vérem a szervezetedben volt. Nem volt rajtad a gyűrű. Meghaltál, és már csak egy lépés választ el a vámpírléttől – vallott végre Damon.
Végre más is megerősítette a gyanúm, végre kimerte valaki mondani a vámpír szót. Én még képtelen voltam.
-          Nem iszom vért – köptem a szavakat felé, és kitéptem magam Elena öleléséből.
-          Most mit csinálsz?
-          Amit már ezerszer meg kellett volna tennem, mindaddig, amíg nem sikerül – sétáltam ki a szobából, egyenesen le a konyhába.
-          Azt már nem! – szegezett falhoz egyik pillanatról a másikra Damon.
-          Hagyj! Eléggé elcseszted már az életem, innentől boldogulok – sziszegtem, és a kezemet rángattam, hatástalanul. – Damon engedj már el!
-          Sajnálom Katie. De gondolj a családodra. A húgodra, a szüleidre – sétált felém Stefan Elena kezét fogva.
Lenéztem az összekulcsolt kezükre, és összeszorult a gyomrom.
-          Nem… nem – üvöltöttem, és teljes erőből rángattam magam, miközben kétségbeesett szemekkel néztem, ahogy Stefan beleharap Elena csuklójába.
A lány felszisszent, és elgyötört arccal indult meg felém. Csuklóját a fejem felé tartva állt meg előttem. Az orromat hirtelen csapta meg a vér szaga, és éreztem, ahogy a szomjam felerősödik, és tudtam, ez az, amire szükségem van.
Hirtelen hatalmas késztetést éreztem arra, hogy kitépjem magam a szorításból, és a Gilbert lányra vessem magam, mindaddig szívva a vérét, amíg el nem fogy. Aztán megijedtem a saját gondolataimtól, és könyörgő szemekkel néztem Damonre.
-          Kérlek – suttogtam, mire megrázta a fejét.
Elena megfogta az ép kezével a fejem, és szorosan tartotta, míg a másikat a számhoz tette. Eszeveszetten kapálóztam, tiltakoztam, de senki nem akadt, aki segített volna, belátta volna, hogy milyen értelmetlen ez az egész.
Óvatosan szorította rá a csuklóját a számra, én pedig összeszorítottam a szám.
Légy erős, légy erős.
-          Ne már Katie, meg fogsz halni. Kérlek, igyál – nézett rám a mogyoróbarna szemeivel.
Megpróbáltam megrázni a fejem, de csak egy apró rándulás lett belőle. Egyre gyengébbnek éreztem az ellenállásomat, de nem akartam megtörni.
-          Katie, ebből elég – lépett hozzám Stefan, és óvatosan szétfeszítette az állkapcsom.
Elena vére abban a pillanatban utat talált magának a szervezetembe, és én lenyeltem.
Azt hittem a mennybe kerültem. Olyan csodálatos íze volt, amilyet leírni lehetetlen. Nem akartam abba hagyni, mohón kaptam utána, de kikapták a kezemből, és én morogva kaptam magam utána.
A következő pillanatban hatalmas ütést éreztem a tarkómon.

Borz szagot éreztem, és mintha valaki levegőt vett volna alattam. Megdörzsöltem az orrom, hogy eltűnjön a szag, de nem használt, továbbra is átjárt a bűz. Oldalra fordítottam a fejem, és így valamelyest enyhébb volt. Kábán nyitottam ki a fél szemem, és megpillantottam az éjjeliszekrényt, amin a gyűrűm volt.
Valami nem stimmelt, összeráncolt szemöldökkel néztem fel. Senki nem volt a szobában, de mégis mintha lélegeztek volna a közelemben, és suttogásokat is hallottam. A közelben valami állat kaparta a földet, és legyek zümmögtek mindenhol.
Hirtelen felültem, és egy pillanatra belém szorult a levegő a sebességtől. Ez én voltam?
Felálltam, és a szekrényhez futottam, és ami általában minimum három másodpercemben került, az most annak a tört része alatt megtörtént.
Nem vettem levegőt. Percekig álltam lélegzetvétel nélkül, és nem fulladoztam, nem éreztem késztetést a levegő utáni kapkodásra, egyszerűen csak szokatlan volt, és hiányzott.
Oldalra, az ajtó fele kaptam a fejem, amikor meghallottam a lépések zaját a lépcsőn. Nem mozdultam, csak meredten néztem az ajtót.
Közben pedig mintha ezernyi mást is láttam volna. Minden intenzívebb volt, és láthatóbb. Láttam minden egyes porszemet, a fényeket, a színekben az összes többi színt. Egy légy szállt el előttem, és én pontosan láttam a lábait, azokon a szőrt, a hártyás szárnyát, pedig egyetlen pillanatig volt csak előttem.
Kattant a kilincs, én pedig újra visszatartottam a lélegzetem.
Damon lépett be. Rám meredt, és egy pillanatra teljesen ledöbbent. Lassan végig hordozta rajtam a szemét, majd tett felém egy óvatos lépést.
-          Üdv a mi világunkban – próbálkozott meg egy gyenge mosollyal.
-          Megöltél – egyenesedtem ki, és megindultam felé.
-          Nem én – ellenkezett maga mögé pillantva.
-          Miattad vagyok most ez – mutattam magamra, és ekkor láttam meg, hogy rajtam csak egy hosszú póló, és alsónemű van.
Egy pillanatra, mintha rettegést véltem volna felfedezni a tekintetében, de azon nyomban el is tüntette, és keményen állta a tekintetem.
Elé futottam, és a falhoz nyomtam.
-          Damon Salvatore, ez egy nagyon rossz döntés volt.
-          Miért?
-          A nyakadon maradok, és esküszöm mindenre, ami szent, hogy megkeserítem az életed – suttogtam a fülébe.
Éreztem, ahogy megremeg a teste.
-          Ismerős mondat – nyelt egyet, majd a szemembe nézett.
Gondokozás nélkül csaptam le az ajkaira, kívánva, hívogatva őt. Először megfeszült a teste, éreztem, hogy meglepődött, majd elhúzódott, és szemügyre vette az arcom. Egy gonosz, mégis elbűvölő vigyort vettem rá, mire magához húzott, és a szemközti falnál találtuk magunkat, most azonban az én hátam nyomódott a falnak.
Erősen, határozottan csókolt meg, mire beleharaptam a szájába. Tiszta erőből meglöktem, így a földre esett, ahonnan hatalmas szemekkel pillantott rám a meglepetés erejétől. Pillanatok alatt fölötte voltam, és nevetve hajoltam a nyakára, hogy apró csókokat hintsek rá.
Beleborzongott az érintésekbe, és éreztem, hogy a férfiassága sem hagy már kívánni valót maga után.
Magára húzott, és átölelte a derekam, szorosan tartott, mintha sosem akarna elengedni.
A csókjai egyre forróbbá váltak, és kezdett kényelmetlenné válni a padló, és ezt ő is érezte.
Egyetlen mozdulattal az ágyon találtam magam, még meglepődni sem volt időm. Lassan felhúzta a pólóm, és részről részre felfelé haladva végigcsókolta a testem. Apró sóhajok hagyták el a számat, amit Damon mosolyogva nyugtázott, majd felült, és magával húzott engem is. Felemeltem a karom, hogy át tudja húzni rajta a pólót, amit végül elhajított a sarokba.
Mikor felpillantottam szembetaláltam magam a gyönyörű kék szemeivel, ami parázslott a vágytól. Lassan nézett végig rajtam, én pedig belepirultam, és leszegtem a tekintetem.
Damon az állam alá nyúlt, és felemelte a fejem, hogy a szemébe nézhessek.
-          Gyönyörű vagy – suttogta, majd megcsókolt, és ledöntött az ágyra.
Az inge felé nyúltam, és elkezdtem kigombolni az első zavaró tényezőt, majd lehúztam róla, és a fejem fölé dobtam. Átöleltem a nyakát, és magamra húztam. Érezi akartam a testét, az érintését, a csókjait, az illatát, és az erőt, amivel magához szorított. Végigcsókolta az arcom, majd egyre lejjebb haladt. Belecsókolt a kulcscsontomnál lévő kis gödröcskébe, majd folytatta útját a melleim fele.
Mozdulatai újabb halk nyögésekre késztettek, szinte bele sem mertem gondolni, hogy ezt lent bárki más is hallhatja.
Amikor lejjebb haladt volna megfogta a fejét, és felhúztam magamhoz, és hosszan megcsókoltam. Az öve felé nyúltam, amit sikerüli kikapcsolnom, majd a gomb is egyszerűen elhagyta a lyukat, nem kellett külön harcot vívnom, innen pedig már könnyű szerrel megszabadítottam a nadrágjától.
Ezután magam alá utasítottam, és megtámaszkodtam fölötte. Lassan végighúztam az ujjaim izmos mellkasán, majd azoknak a helyén végigcsókoltam, míg el nem értem az alsónadrágjáig, ekkor újra én találtam magam az alsó pozícióban.
Elmosolyodtam, ahogy éreztem, eltűnik rólam az alsóneműm, és lehunytam a szemem. Nem kellett sokáig várnom, hogy megérezzem, mennyire kíván. Lassan, mélyen hatolt belém, mire aprót sóhajtottam, és a hátára tettem a kezem. Hozzám simult, és az arcát a vállamba temette, apró csókokkal elhalmozva azt, és a nyakamat.
Apró lökésekkel indított, és én egyre erősebben karmoltam a hátát, összeszorítva a számat, hogy ne sikoltsak a gyönyörtől. Ahogy egyesült a testünk éreztem, hogy valami olyat kaptam most, amire már rég vágytam, amire már rég szükségem volt.
Egyre sürgetőbbé váltak a lökései, és minden nyögésemet csókokkal tartotta vissza, én pedig nem tudtam betelni vele. Éreztem, hogy lassan szétrobbanok, és tudtam, hogy ő is már a türtőztetése határán van. Számat a füléhez emeltem, és halkan belesóhajtottam, minél több meleg párát kilehelve, majd visszahanyatlottam a párnára, és engedtem, hogy megtartson. Tudtam mit vált ki nála ez a kis akcióm.
Egy utolsó lökéssel adta meg mindkettőnk gyönyörét, engem pedig már nem érdekelt semmi, és senki, hangosat sikoltottam.
Ernyedten hullt rám, fejét a mellkasomra hajtotta, amire adtam egy apró csókot.
Felemelte a fejét, és szájon csókolt, hosszan, édesen.
Mikor elszakadtunk egymástól legördült rólam, mellém feküdt és magára húzott, mindkettőnket betakarva a takaróval.
Percekig csak pihegtem, próbáltam visszaállni a helyes légzésre, lelassítani a szívverésem, és újra, és újra átéltem az előző perceket.
Végül félálomban azon kezdtem gondolkozni hogyan lehetséges ez a gyors szívverés, és lélegzetvétel vámpírlétemre.
Az vagyok nem?
Vagy ez csak egy álom?

6 megjegyzés:

  1. Ez az, első komi, yeah!
    Olyan király volt, hogy azt leírni sem lehet!!!!!!!!!!!!!!! Nem tudtam vele betelni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jó kis forró 18 karikás... tudod te, mi kell az olvasóknak... Hülye Katherine. Úgy utálom. Jó lett az átváltozás is, jól érzékeltetted az érzéseit. Imádlak!!!!!!!!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Hát, lecsúsztam az első kommentről, de a második is belefér még.. ;)
    Kezdjük az elején. A gondolatolvasós rész nagyon jól meg lett írva, és meglepő, és érdekes volt Kath feltűnése és akciója. Ügyese vontad be őt! Aztán kicsit nem értettem, hogy Damon miért nem tett semmit, és Kath miért ölte meg Katiet, de mind1. majd ha még1x elolvasom lehet rájövök, mert írtad csak mondjuk nem vettem észre.. Aztán tetszett Katie reakciója a vámpír létre, teljesen hű volt magához. ÉÉÉÉS a 18as jelenetre megérte ennyit várni. Nagyon magam elé tudtam képzelni a két dühös és feszült vámpírt, ahogy egyik a falhoz nyomja a másikat, és szinte érezni köztük a vibrálást, majd bumm "robbant a bomba". Ha nem írtad volna az elején, akkor is biztos lettem volna benne, h Katie most nem áll majd meg. Nagyon jó volt az egész fejezet úgy, ahogy volt. Ha ennél jobbat tudsz írni, akkor nem itt a blogon van a helyed! ;););)
    Pusssz és nagyon jó volt ezt a fejezetet olvasni. <3U.

    VálaszTörlés
  3. Jajjj végre! Annyira zseniális lett az egész! Az átváltozástól kezdve, egészen az érzéki pillanatokik! Szerintem nagyon jó lett! Csak így tovább!
    Pussz

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ha az a célod hogy az őrületbe kergess akkor nagyon jó úton haladsz:DD A gondolatolvassós remek lett*.* tényleg ilyen lehet és teljesen átéltem.. Katet valami fantasztikusan vitted bele.. csak döbbenten olvastam h hoppá ez itt nem Elena:D és a vége.. hát azon a vérmérsékletem emelkedett pár száz fokot, az edrenalinommmal együtt:D komolyan egyszer örjöngve fogok hozzád futni és pattogni előtted mint a gumi labda:D
    Fantasztikus vagy:)
    puszi.

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    Na, így kell ezt csinálni! :D:D:D Kellő ideig húzni a feszültséget, hogy mindenki könyörögjön érte, megadni nekünk, amire vágyunk, aztán visszatáncolni egyetlen végmondattal... Tökéletes ív, akció, romantika, vadság, gyengédség. Minden megvolt ebben a fejezetben, ami kellett a tökéleteshez :).
    Csak azért nem kezdem el boncolgatni a részt, mert nem tudom eldönteni, hogy most ez tényleg csak egy álom-e, vagy megtörtént. És, bár az előző részben elhangzott, hogy Katie vámpírként is ugyanolyan fegyver, ettől még nem muszáj annak lennie... szóval fogalmam sincs :D. Kath hozza a formáját, ezért szeretjük. De ki bújt el a házban, akinek Katie hallotta a gondolatait? Ő nem bukkant még elő :O.
    Várjuk a következő részt!!! <3

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Fantasztikusan jó fejezet volt. Alig várom a folytatást.
    szia

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga