Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. május 6., péntek

Külön bejegyzés

Sziasztok!

Először is, kaptam 2 díjat, egyet Killától, a másikat pedig éppen most, pár perce Audrey ajándékozta nekem.:)
Killa
Audrey
Naaagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek!:)
A második díj szabályai:
- Köszönd meg a díjat annak akitől kaptad!
- Tedd ki a lógót a blogodra!
- Írj magadról hét dolgot!
- Add tovább hét embernek!
- Hagyj megjegyzést náluk, hogy értesüljenek a díjazásról!

Hét dolog rólam...
  • imádom a csokit, gumicukrot, és társait minden mennyiségben
  • zenei téren mindenevő vagyok
  • néha valahogy kívánom a rossz álmokat. A félelmeteseket. Megkívánom a félelmet. :D
  • szeretek új embereket megismerni, társasági lény vagyok
  • szeretnék Amerikában élni éveket, ha esély lenne rá, de nincs rokon, nincs USA
  • két húgom van, 14, és 6 évesek
  • imádom a yorkshire terriereket, volt is egy, de sajnos egy balesetben elhunyt, így egy ideig gyászoltunk. Hosszú ideig. Most újat keresek, de ki nem adnék érte 50.000 Ft- ot. :) Szegény meghalt kutyusom is félheréjű volt, így kaptuk meg ingyen, de imádtuk így is. :):):)
Nem adnám tovább ezt a második díjat, mert már mindenkinek adtam, és már lehet, hogy kezdek az idegeikre menni azzal, hogy adogatom nekik, mikor inkább egy-egy kommentár jobban kifejti a véleményünket, érzésünket az írásával kapcsolatban, szóval arra buzdítok mindenkit, hogy kommentár, ha elolvasol egy új fejezetet, történetet, verset!:)
Az első díjat pedig Killa egy versenyre készítette, így azt nem is adom tovább, az ő kérésére.:)
Még egyszer köszönöm!

És mivel a szöveg úgy kezdődött, hogy először is, így van másodszor is.
Szóval másodszor is, ma vagy holnap kerül fel majd az új fejezet.:) Tanakodom magamban, hogy hogyan is oldjam majd meg, ami most a fejemben motoszkál, de ha meglesz szólok!:)
Csók, szép Pénteket, és előre is Jó hétvégét mindenkinek!

U.i.: Még ideszúrom, így utólag, ezt a kis képet, amit ma csináltam nagy unalmamban. :D Láttam már másoknál ilyen petíciót, hát most készítettem magam is.:) Nem akartam lopni.  Nem nagy cucc, csak van.:) Na most már tényleg megyek csók!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga