Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. április 10., vasárnap

Chapter 26 / Bál - Part 1/

Sziasztok!


Túl sok hozzáfűzni valóm nincs, csak elnézéseteket szeretném kérni, mert rövid lett, nem túl részletes, de ígérem lesz majd még így se.:)
Amilyen hamar csak tudok jelentkezem az új résszel, ehhez pedig Kellemes időtöltést kívánok!
Ui.: Elütésekért, hibákért elnézést.:)



„You are the most dangerous creature I’ve ever met.”

Bál ( part 1)

Kétségbeesett fejjel néztem magam a tükörben, miközben magam előtt lengettem a rám szánt ruhát. Komolyan azt akarja, hogy ezt felvegyem?
Ahogy a ruhát fogtam a vágott ujjamra tévedt a tekintetem. Tényleg eltűnt, igaza volt.
Váll vonva felakasztottam a ruhát, és tovább mustráltam. Percekig csak álltam, és a szökési útvonalakon gondolkodtam. Magamra képzeltem a ruhát, és mindannyiszor arra jutottam, hogy lennie kell egy kiútnak. Gyönyörű volt, az nem kétséges, de hogy rajta hogyan fog állni, az már aggasztott.
Bekopogtak.
-          Damon nem vagyok kész – kiáltottam ki, és elkezdtem levenni a nadrágom. A francba is, nincs vissza út.
Nem volt válasz, gondoltam már ideges, úgyhogy sietősre vettem a dolgot, és magamra kaptam a lila gyönyörűséget. Ha ilyen ruhát kell felvennem, nem tudom, mire számítsak a bálon. Semmi jóra, ahogy sejtem. Újból a tükör elé álltam, immár magamon csodálhattam. Elborzadva nyújtottam nyelvet a tükörképemre.
-          Belehalnál, ha egyszer szép lennél? Vagy csak úgy kinéznél valahogy?
Fogtam a smink táskám és elkezdtem a szépítő hadműveletet. Majdnem csatát vesztettem, de a végére valaki más nézett rám. Elégedett voltam.
Újabb kopogás. Ezúttal az ajtóhoz léptem, és résnyire nyitottam, de abban a pillanatban vissza is csuktam, amikor Damon arca helyett, egy izmos felsőtest nézett velem szembe.
Háromszor ráfordítottam a kulcsot, és hátrébb léptem. Egy szemceruzát kaptam a kezembe, és magam elé emeltem. Hatásos fegyver lesz. Háromszor kopogtattak.
-          Hölgyem semmi baj, Ian Somerhalder kért meg, hogy vigyük le Önt a limuzinhoz. Kinyitná, kérem az ajtót? – szólt át dörmögő hangon, amelyet némileg tompított az ajtó. Elég masszív lehet, kibír egy erősebb döngetést. Remélem.
-          Nem érdekel – mondtam enyhén remegő hangon. – Majd ha maga őnagysága szól, akkor kimegyek.
Az ablak felé fordultam, és résnyire nyitottam. Ha nagyon feszülne a helyzet, akkor itt ki tudok ugrani. Furcsa hangok jöttek alulról, ezért lepillantottam, lentről három darab szintén szekrény méretű férfi jött fel. A falon.
Egy halk sikkantás kíséretében, bezártam az ablakot, és behúztam a függönyt.
-          Uram?
-          Igen?
-          A társai az ablakon keresztül szeretnének levinni a kocsihoz. Megmondaná nekik, hogy ez így nem járja?
-          Nem tehetem. A főnök szava mindent visz.
-          Szép – mondtam magam elé, és elordítottam magam. – Damon!
Egy pillanatig csak füleltem, majd csörömpölést hallottam.
-          Nem igazán érek rá – hallottam meg a hangját. Több szobával arrébb lehet. - Pisilj egyedül, ha lehetséges.
Remek. A humorérzékéből nem veszít akkor sem, ha meg akarják ölni. Na jó, akkor gondolkodjunk; Damon foglalt, az ablak foglalt, az ajtó foglalt. Körbe néztem, hogy hogyha van egy másik, és lám. Egy kisebb ablak volt a kád mellett. Odahajoltam, de abban a percben fel is szisszentem.
-          Ne már. A fenébe…
Jó, akkor gondoljuk át újra.  Ezek bizonyára farkasok, megölni nem fognak, viszont Damonnek elég egyetlen harapás, és a biztonságnak vége. De szép is az ilyen kapcsolat, amikor nem a másik miatt aggódunk, hanem” ha ő meg hal, akkor én is” szindrómában szenvedünk. Szerelemszagú.
Az üvegcsörömpölésre újra az ablak felé kaptam a szemem. Ebben a ruhában semmit nem tudok kezdeni.
Á, úgy utálom ezt.
-          Damon! Azt hiszem, itt gond van – kiáltottam ki, még egy másodperccel az előtt, hogy az óriás beugrott volna az ablakomon. – Oké, most már biztos, hogy gond van - javítottam ki magam, és a kézmosó széléről magamhoz kaptam a hajlakkot. Belefújtam az első gorilla szemébe, aki ordítva esett össze előttem, majd a mosdókagyló felé vette az irányt.
Hülye voltam, amikor háromszorosan bebiztosítottam magam az ajtóval, mert most ennyi másodpercet el is vesztegettem a menekülési időmből, ami így is elég szülős keretek között mozgott.
Mikor sikerült, feltéptem, és gondolkodás nélkül az ajtónálló szemébe is fújtam egy adagot a sprayből. Nem rohanhattam végig az össze szobát, így a megérzésem után mentem, a hálószobámba.
Ott találtam Damon három vérfarkas-emberrel küzdeni. Egy pillanatra megtorpantam, mert akárhogy néztem a hajlakk itt most nem sokat segít. Egy alak ugrott be az ablakon, és a harcba vetette magát. Tátott szájjal néztem, ahogy Emmett lerántja a farkasokat Damonről, aki egy gyors mozdulattal talpra állt, Emmett felé biccentett, felém vetette magát, felkapott, és kirontott velem az épületből. A limuzinban fogtam fel, hogy hol is vagyok, és hogy mi is történt az utolsó tíz másodpercben. Egy mosoly szélesedett ki az arcomon.
-          Mit nevetsz? – kérdezte idegesen Damon, miközben az öltönyét igazgatta.
-          Túléltük. Ügyes voltam. Sőt. Annál sokkal több. Büszke vagyok magamra – mondtam, majd felé fordultam, és megragadtam a nyakkendőjét. Egy pillanatig ellenkezett, próbálta ellökni a kezem, és elfordulni, mire megpofoztam.
Kitágult pupillával méregettet, de álltam a tekintetét mindaddig, míg végül elkapta, és hagyta, hogy megkössem a nyakkendőt.
-          Igen. Tényleg jó voltál. Ügyes ötlet volt a hajlakk.
-          Köszönöm – bólintottam nagylelkűen, majd elfordultam.
Öt perc múlva az autó lefékezett a bejárat előtt tíz méterrel. Három limuzin volt előttünk, ami azt jelenthette, hogy pár percünk van rendbe szedni magunkat. Idegesen pillantottam a tükörbe, de láttam, hogy a sminkem nem szenvedett nagyobb károkat, és a ruha is épségben van. Damon is már bál képesnek nézett ki.
-          Gyönyörű vagy. Jó ruhát választottam – mondta rám kacsintva.
-          Kösz. Dicsérd csak magad, amúgy sincs még elég nagy egód.
-          Ez már a második ilyen beszólásod, nem mellesleg megdicsértelek téged magadat is.
A kocsi lefékezett, megérkeztünk. Nagyot sóhajtottam, mire mindkét oldalon kinyílt az ajtó. Damon szállt ki előbb, én még megfogtam a felkínált kezet, és enyhén felcsippentettem egy részt a ruhából.
Sosem tudtam, hogyan kell ilyen helyzetben viselkedni, nem volt rá lehetőségem. Féltem, hogy valamit elrontok, hogy majd a vacsoránál nyolc villa, és kanál lesz, és hogy valami hatalmas illetlenséget csinálok.
Kiszálltam, és Damon felé vettem az irányt. A kamerákba mosolygott, de jöttömre hátrakapta a fejét, és elismerően végighordozta rajtam a tekintetét. Felkínált karját elfogadva mosolyogtam, miközben befelé lépkedtünk.

Katie ruhája

4 megjegyzés:

  1. Hát. hm. első komi.
    aztán, ahhoz képest, hogy akció volt, szerintem full laza és humoros fejezet lett. xD könnyed vidám esti olvasmány volt, de nagyon rövid ( :( )
    szóval várom a remélhetőleg eseménydús következőt! ;)
    Pusssz

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon tetszett a fejezet. Kíváncsian várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  3. szia! Fantasztikus lett és nagyon várom a kövit:) Damon mintha kezdene felengedni és ez tetszik! Katie meg megérdemelne már egy kis kényeztetést...
    Pussz

    VálaszTörlés
  4. Szijja!!!! Ohhh nagyon jó lett:D Imádom Damont:P<3 nagyon várom a kövit! puszz:D

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga