Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. április 24., vasárnap

Jupííí

Sziasztok!


Itt a nagy ünneplés közepette azért közbeszúrok egy bejegyzést, mert díjat kaptam, és sokat jelent.:)
Köszönöm szépen


  A díj szabályai:
     - Köszönd meg a díjat, akitől kaptad!
     - Tedd ki a logót a blogra!
     - Írj magadról 7 dolgot!
     - Add tovább 7 embernek! (Ne felejtsd el, linkelni a blogjukat!)
     - Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!


Egy korábbiban már kifejtettem magamról a tudnivalókat, szóval most túl sok érdekességgel nem tudnék szolgálni, aki azt nem olvasta, az keresse vissza, sorry.:) 
Akiknek továbbadnám az sem hét darab, de olyanok, akiknek a munkáját sokra becsülöm. Sokaknak már adtam, azokat nem sorolom most mind ide, úgyis tudják, hogy imádom, amit írnak. 
Szóval:

1.: Killa23
1.: Kata
1.: Molni
1.: Myka


Nincsen se második, se harmadik, se negyedik, mindenki az első, mindenkié nagyszerű.
Még egyszer köszönöm, és csók.:)




3 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen!! :D <3 És nagyon megérdemelted ezt a díjat, talán jobban is mint én! Örülök, hogy nem csak nekem jutott eszembe téged "kitüntetni"! Pusssz

    VálaszTörlés
  2. Imádom a történeted és szerintem is maximálisan megérdemled ezt a díjat!!! :) Azt meg h rám is gondoltál külön köszönöm!!! Pussszi :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm a díjat, megtisztelve érzem magam! Jó tudni, hogy a mostanság gyakran előforduló késések mellett még nem telt be nálatok a pohár... :) Nekem, így majd' egy évvel a hátam mögött is nagyon furcsa, hogy vannak, akik szeretik, amit írok, ráadásul még értékelik is... Szóval tényleg, nagyon-nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga