Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. szeptember 22., csütörtök

Chapter 71

Sziasztok!


Itt a vége lassan Katie utazásának, ami remélem mondhatom hogy a Ti, és az én utazásom is volt egyben.
Ez az utolsó előtti fejezet, Jó olvasást kívánok hozzá!


Üdv;
Kinga





The end of vampires and werewolves 




Ahogy körbenéztem, egy pillanatra inamba szállta  bátorságom. Minden egyes szempár nem szegeződött, és szinte kiolvastam belőlük az igazságot.
Mind azt suttogta: Meg kell szereznem őt!
Másodpercek alatt, nem tudom milyen megbeszélt taktika alapján, de körbeálltak a vámpírok, és én középen álltam, egy ládával a lábam előtt.
-          Gyorsan Katie, a bombákat. A kékben farkasfű, a pirosban verbéna van. És kell egy tucat karó is.
-          Jacob hol vannak a farkasaid? Mellettünk a helyük, a ti vámpírjaitok ellen a verbéna mit sem használ – üvöltötte túl Stefan a farkasüvöltést, és morgást.
Csak másodlagos hangként hallottam mindent, a zaj eltörpült a fülemben zubogó vér hangja mellett, miközben ügyetlenül kapkodtam a táska tartalmát két kezembe,hogy aztán minden egyes körülöttem álló személy felpakolhasson velük.
Valahogy minden kiesett a kezemből. Az ügyetlenkedésemnek hála, egy üvegből elkezdett szivárogni a víz, nekem pedig megremegett a kezem, szinte esztelenül dobáltam mindent ide – oda.
Hirtelen egy kéz jelent meg az enyém mellett, ügyesen félretolva azt, hogy ő nyugodtabban szedje ki a bombákat. Meglepődve lestem fel Elenára, aki rám mosolygott.
-          Nyugi. Segítek – mondta halkan, és felállt, hogy a tartott markokba mindenből szórjon.
Mélyeket lélegeztem, és próbáltam összeszedni magam. Lassan kiürült a fegyvertár, már csak pár darab maradt bent, pont elegendő Elenának, és nekem.
Senki sem várt már ránk. Még üvöltöttem volna, hogy csak még egy percet kérek. De nincs egy perc.
A támadás gyors, és végzetes, a farkast Jasper egy jól irányzott dobással semmisítette meg.
Egy – null ide. Tizenöt – több százezer oda.
-          Már csak vagy félmillió van – sóhajtottam, és kiléptem a kör közepéről, Emmett, és Damon mellé.
-          Mit csinálsz? – húzott vissza Elena, de nem engedtem, biztosan álltam a lábamon, és farkasszemet néztem.
-          Harcolok – válaszoltam, és felkészültem a dobásra.
Végül minden egyszerre jött. Az ég egyik pillanatról a másikra beborult, mintha új világba csöppentünk volna. A vámpírok, és vérfarkasok egyszerre támadtak nekünk, semmit, és senkit sem kímélve. Üvöltések, sikolyok, halálhörgések szakadt fel a torkokból, ezzel is túlüvöltve a mindent elmosó zuhogó esőt, és a dörgést.
Nem tudtam mit csinálok, csak csináltam.
Léptem, fordultam, dobtam, reszkettem, üvöltöttem, sírtam.
Hogy kerül Jacob az alá a vámpír alá? Mit keres Alice két farkas csattogó állkapcsának közelében?
Kimarkoltam az utolsó farkas füvem, és remélve dobtam feléjük, reméltem, hogy azok a mi farkasainkból valók. Felsóhajtottam, amikor égni kezdett a bundájuk, és elkotródtak Alice közeléből.
-          Kösz – suhant mellém, majd egy másodperc alatt tovaillant.
Utána fordultam, és a következő másodpercben már azt éreztem, hogy felkapnak, és elrohannak velem a sötétségbe, távol a harctól.
-          Emmett! – üvöltöttem a hozzám legközelebb álló vámpírnak, mire az odakapta a fejét, és felszisszent.
Kiabálva suhant felénk, kikapott a vámpír kezéből, és egyetlen mozdulattal eltörte a nyakát, és lekapta a fejet a testről.
-          Köszönöm – lihegtem, mikor letett.
-          Vigyázz magadra!
-          Azon leszek – eresztettem meg egy halvány mosolyt, és rohantunk vissza a többiekhez.
Emlékeztem arra az éjszakára, amikor palackokat robbantottunk fel, amikor spricceltük a vasfüves vizet. Valahol lennie kell itt egy palacknak. Futtomban kikaptam egy vámpír szívéből a karót, beletűztem a nadrágomba, és rohantam tovább körbetekintve, hátha látok egy üveget.
Az istenért, mindig szoktak szemetelni az emberek, pont erre a napra, nem jutott egy sem?
Egy hatalmas dörrenéstől megremegett a ház, és megrepedt alattam a beton is. Felnéztem az égre, és megláttam, ahogy egy hatalmas tölcsér alakul ki pontosan felettünk.
-          Vigyázzatok – kiáltottam, és felfelé mutattam. Ha bárki meghallotta, akkor most már tudják, nekem más dolgom van.
Egy fa tövében megpillantottam egy otthagyott kólás üveget, és majdnem felsikoltottam a boldogságtól. A kezembe kaptam, lecsavartam a tetejét, és egy csatorna alá csúsztam, hogy teleengedjem vízzel. Pillanatok alatt megtelt, én pedig rohantam vissza a fűért. Hasogató sikolyok törték meg a vihart, én pedig odakaptam a pillantásom. Hiba volt. Egy farkas tüzes tekintete keresztezte az enyémet, én pedig megdermedtem.
-          Kérlek, még van remény – suttogtam megtörten, a farkas pedig még mindig mozdulatlanul állt.
Egy pillanat volt, de nekem egy örökkévalóságnak tűnt, míg reagált. Jobbra intett a fejével, majd felmordult, mintha csak azt mondta volna; Menj, de sikerüljön!
Elrebegtem egy néma köszönömöt, és egy maréknyi farkasfűvet tömtem a palackba, majd a tömeg felé vettem az irányt, kerülve a kedves farkast.
Nem tudom kikre spricceltem belőle, csak azt, hogy az általam megmentett vámpírok egyre többen voltak körülöttem, mint egy bástyát, öleltek körül. De elfogyott a víz, most pedig rajtuk volt a sor. Egytől egyig visszavetették magukat a harcba, és abban a pillanatban engem körülvett két tucat vámpír, vérben forgó szemekkel. Senki nem figyelt ránk, pedig többen is felém fordultak, és rám néztek. Nem látták, hogy bajban vagyok?
-          Nyugodj meg kedves, ők most nem fognak segíteni – mondta nyugodtan az egyik férfi, aki előttem állt. Kedvesen rám mosolygott, és tett felém egy kósza lépést, mire én hátrébb ugrottam, ezzel pedig a mögöttem álló vámpír karjaiba sétáltam.
-          Hogyan? – üvöltöttem, és rúgva, kapálózva próbáltam kiszabadulni az engem ölelő karokból.
-          Meg van a mi kis trükkünk arra, hogy ők ne érezzék a jelenlétünket. Látnak, de nem tudnak rólunk. Nem érzik, hogy bajban vagy.
-          Engedjenek!
-          Nem lehet – rázta a fejét és lassú óvatos lépésekkel megindult felém, bezárulni látszódott a kör.
Rúghattam, haraphattam, mit sem használt, és közben mintha egy lassított felvételen át néztem volna a körülöttem álló világot. Damont maga alá temette egy farkas, de az a szívébe tőrt döfött, lelökte magáról, és felállt, hogy egy újra vesse magát. Elena Stefan háta mögött, kettejüket védve, dobálta a bombákat, és a vízibombába töltött füves löttyöket. Arcán nem kétségbeesés, hanem harag, düh volt és rengeteg elszántság.
Emmett üvöltve vetette rá mindenkire magát, hogy aztán a kiszemelt áldozat egy másodpercben belül holtan essen össze.
Jacob farkasként egymás után tépte szét a vámpírokat, akik hörögve szenvedtek egy - egy letört végtag nélkül.
Minden rendben lesz. Én éppen hogy csak lefekszem aludni, mire felébredek véget ér ez az álom, és kezdődik egy új.
Szememmel még utoljára végignéztem az előttem álló vámpíron, aki éles szemfogakkal hajolt a nyakamra.
Lehunytam a szemem, és hagytam, hogy a nyakam hátrabicsakoljon.
Minden sötét lett. Nem hallottam harc hangját, nem volt kiáltás, vagy jajongás. Minden nyugodt volt, és csöndes. A vihar elcsendesedett, de az eső illata megmaradt, az újrakezdés, az új nap illata volt.
Úgy éreztem, mintha kikapcsolták volna az életet. Nem volt Nap, nem voltak csillagok, és az emberek megszűntek létezni, minden újraindult, a teremtés restart-ja volt ez.
Egy hatalmas robbanás, ami mindent elsöpört, egy olyan robbanás, amit senki nem élt túl.


Egy fényes villanás hasított ketté mindent, amit csukott szemmel is tisztán érzékeltem. Visszakapcsolták a lámpát, talán a mennyországba érkeztem, hisz lehet, hogy ilyen, sosem láttam meg előtte.
De hangok ütötték meg a fülem, ismerős, szeretetteljes hangok, mire felpattant a szemem.
Nem haltam meg. Ugyanott álltam, ugyanott voltam, mint akkor, mikor a férfi a nyakamra hajtotta a száját. Megláttam mindenkit, aki a téren volt, emberek voltak, és tág pupillákkal nézték a fényességet, nézték az eget. Lejjebb pillantottam, és megláttam, hogy a férfi még mindig előttem állt, de az arca megváltozott, és értetlenül fogta az arcát.
Az engem tartó kéz is leeresztett, én pedig kiugrottam a fogásból, és előrébb léptem.
Mindannyian riadtan forgatták maguk előtt a kezüket, és az ínyüket fogdosták.
Zavartan kaptam el a fejem, és megindultam Damon felé. Én voltam az egyetlen mozgó pont a sokadalomban, minden ámulva nézte önmagát. Még sem csak én. Rick, és Elena is a többieket bámulták árgus szemekkel.
Körbe néztem, és sehol nem voltak farkasok, de amint megpillantottam Jacobot, megnyugodtam, nem pusztultak el.
Elértem Damont, és mint egy bolond vetettem magam a nyakába.
-          Azt hittem meghalok – suttogtam halkan, és mélyen beszívtam az illatát.
Nem mozdult. Meg sem szólalt. Hátráltam tőle egy lépést, és ránéztem, ő pedig ijedten viszonozta a pillantásom.
-          Mi a baj? Jól vagy? – kérdeztem aggódva, ha most hal meg, azt nem bocsátom meg senkinek.
-          Nem vagyok szomjas – suttogta halkan, szinte csak a szájáról olvastam le a szavakat.
Maga elé meredt, és mélyen beszippantotta a levegőt.
-          Nem érzek semmit – lehelte újra, és rám emelte könnyes tekintetét.
Éreztem valamit, de nem mertem elhinni. Elenára pillantottam, aki két kezében fogta Stefanét, és boldogságtól nedves szemmel meredt a férfira, aki pirosló arccal beszélt a lányhoz. Amikor befejezte Elena az ölébe vetette magát, és nevetve forogtak körbe - körbe.
Talán lehetséges?
Újra Damonre néztem, tekintetemet végighordoztam az arcán, majd végigsiklott a testén, és megfogtam a kezét.
Forró volt.
-          Ugye nem vagy az? – kérdeztem rá emelve pillantásom, mire dermedten megrázta a fejét.
Szorosan hozzábújtam, és körülöleltem a testét, most viszonzásra leltem.
-          Megoldjuk – suttogtam, majd elmosolyodtam. – Csak nehogy elfelejts levegőt venni.
-          Olyan régen éreztem ezt – nevetett fel, és egy puszit nyomott a fejemre.
Mikor elváltam tőle körbenéztem, és megértettem miért nincs egy vérfarkas se.
Mind emberek lettek. Az egész világon megszűnt létezni a két faj.
Nincs többé se vámpír, se vérfarkas. Nincsen többé rémmese, nincs több kasszasiker film, nincs többé horror film alap.
Csak a múlt, de azt én örökre a hátam mögött hagyom. Vagy mégsem?

7 megjegyzés:

  1. Szia!!!! Jujj nagyon izgi lett!! Annyira sajnálom, hogy vége ennek az "utazásnak"... Én nem akarom, hogy vége legyen:( Óóóhhhhhhhhhhh baszki:( Hát nagyon várom a következő részt!
    Pussz!

    VálaszTörlés
  2. Szia.Megint Bernadett vagyok.
    Az egyik szemem sír a másik nevet.Nagyon jó volt ez a rész.Teljesen kétségbeestem h a végén mindenki meghal,de egy csavarral elintézted h nekünk akik olvassák örömünk legyen.Ezért nevet az egyik szemem.A másik azért sír mert ahogy írtad vége az "utazásnak".Mondjuk nem akarom h vége legyen,de amint tudjuk egyszer mindennek vége lesz.Egy élmény volt ebben az utazásban részt venni veled!!!Nagyon köszönöm neked h én is részese lehettem ennek a páratlan történetnek.Amint már említettem nagyon tehetséges vagy és annyit kérek h ha ezt befejezted és lesz ötleted ne hagyj minket új történet nélkül!!!Puszi

    VálaszTörlés
  3. Hát Kinga... ez aztán harc volt a javából :).
    Én azt hittem, hogy Katie, mikor újra kinyitja a szemét az ágyikójában van, mintha mi sem történt volna. Azon gondolkoztam a napokban, hogy még a legeslegelején ez az egész úgy indult, hogy azt kívánta szülinapjára, hogy megismerhesse Damon Salvatore-t. Akkor itt rontotta el? Magára hozta a bajt? Az az igazság, hogy van egy-két fejezet, ami kimaradt, szóval nincs meg mindenre a fejemben a válasz, és amúgyis, csak úgy kapkodom a fejem, hogy most ő férfi, ő farkas, ja nem, ő vámpír, de a jókkal van, ééés mégsem :D. Ez is bizonyítja, mennyire fantáziadús vagy! :)
    Sajnálom, hogy vége lesz a történetnek, na de majd ha újraolvasom, még lesznek számomra meglepetések :D :D :D.
    Puszi, Kata

    VálaszTörlés
  4. Szia ez nagyon jó lett nagyon meghatóra sikeredett csak így tovább. :D Pati

    VálaszTörlés
  5. Úristen. Úristen. Na, erre a fordulatra nem számítottam. Hű. Mindenki ember... és ez ugye végleges? Vagyis... nem álmodik, ugye?!Ugye nem? De az is lehet, hogy én álmodok...:) Isteni lett. A végén örömkönnyek szöktek a szemembe. Boldog vagyok. Na, igen, ez egy méltó befejezés. Jó, tudom, hogy ez még nem teljesen e vége, de attól még valamilyen szinten befejezés. Annyit tudok mondani: Le a kalappal!
    Imádtam minden egyes szavát!
    Siess a kövivel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon tetszett a fejezet. Kíváncsian várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  7. Hmmmmm... Megérte idáig eljutni. Érdekes fordulat. Ez is megfordult a fejemben, de csak pár pillanatig. A harc nagyon látványos volt még így olvasva is. Izgalmas volt és pörgős, de követhető. Kár, hogy Bonnieékról eközben nem tudtunk meg semmit, de hát ez van, a végeredmény a lényeg! :D
    KÍváncsi vagyok a köv fejezetre, arra meg pláne, hogy milyen lesz Damon embernek!!! O.o :O *.*
    Szóval olvasom is tovább, te meg nagyon igyekezz a folytatással az új oldalon! :P
    Pusssz <3U.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga