Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. március 4., péntek

Chapter 12

Itt van egy friss. Nagyon mókás kedvemben voltam ma, úgyhogy ha nem lett túl komoly, vagy olyan, mint amit vártatok, akkor bocsánat, ez lazára sikerült. Jó olvasást! :)
U.i.: A kép ott fent is megváltozott, még mindig nem az igazi, de nem igazán van rá most időm. Egyszer ígérem kész lesz.

“I like danger.”


     - Ez nem az én hetem - szitkozódtam, miközben farkasszemet néztem az állattal. Semmilyen fegyverem nem volt, ráadásul barátnőm feje nyugodott az ölemben. Furcsán éreztem magam miközben bámultam a szemét, ő meg csak egyre közeledett felém. Mintha tartózkodva csinálta volna. Olyan érzésem volt, mintha kényszerítenék őt. Halk morgás tőrt fel a torkából, pont mint azon az estén. Egy suhanással lent termett Damon. A farkas észrevette, felé fordította a fejét, és morgással visszavonulásra kényszerítette.
Megrökönyödve néztem a “megmentőmre”.
     - Mi van? - vont vállat. - Én belehalok, ha megharap, míg te csak maximum veszettséget kaphatsz.
Fintorgó arccal elfordultam tőle, és újra az állatra meredtem, aki mintha most már vissza vett volna a fenyegető testtartásából. Pofáját becsukva, méltóságteljes tartásban nézett felém, majd Damonre.
     - Figyelj, a kő nélkül úgysem veszed hasznát - mondta a farkasnak. - És az egyik nálunk van, a másik meg nálatok. Úgyhogy hacsak nem vagytok többen, nem lesz ebből semmi. Megölheted, de akkor vége. Leginkább neked. Először. Később persze mi is meghalunk. Nem tudod hol a kő. Egyezség? - emelte fel a kezét Damon, mire a farkas csak röhögés féle nyüszítést hallatott, majd egy vakkantást, mire minden bejáratból kettesével jöttek elő a farkasok.
     - Na ezért nem ér, hogy őket nem kell behívni - morgott Damon, miközben felém futott, felkapott és fel ment velem az emeletre, mindezt az érzékeim szerint egy másodperc alatt. - Stefan! - ordította el magát, mire az említett bár a szobámban is volt. Még fel sem eszméltem, de Damon már bezárta az ajtót, eltorlaszolta azt mindennel ami nehéz, és mozdítható, vagy nem az, mert a falhoz csavarozott asztalom is már az ajtót támasztotta. Stefan eközben a fogasom törte szét, karókat csinálva belőlük, amelyek elejét pedig valami furcsa növénnyel kent be, vagy rögzített azt oda.
     - Mi a fene folyik itt? Te az előbb rólam beszéltél úgy, mintha egy tárgy lennék? - böktem meg Damont felháborodva, aki csak vállvonogatva arrébb fordult. - Elena? - néztem az utolsó esélyemre.
     - Innen ki kell jutnunk, és nem hiszem, hogy élve sikerülni fog.
     - Hm, szép kilátások. A családom? Jackék?
     - Rendben vannak, lesznek. A családodat Stefan már elvitte valami Willékhez, Jack eltűnt, Hayli meg ott, ahol Damon hagyta. Sajnálom. De nem eshet bajuk, nem ők kellenek nekik.
     - De kiknek az istenért? Hisz ezek állatok! Farkasok! Mi az, hogy nem eshet baja? Ott hagytuk vérző nyakkal a földön. Farkasokkal. Le kell mennem érte - kezdtem elveszíteni a józanságom. Megfordultam az ajtó felé, de a látványtól egyből meggondoltam magam. - Oké. Az ajtó kilőve.
Az ablak felé indultam. Hatalmasra tártam, és a párkányra raktam a bal lábam. Elég mélynek látszott.
     - Katie ne! Ki ne ugorj! Higgy nekünk, Haylinek semmi baja nem lesz - állított meg Stefan.
     - Ja, mert ő, - böktem a báty felé - annyira védett minket eddig is. Ha kétszer nem akart kinyírni, akkor egyszer sem.
     - Micsoda? - Háborodott fel Damon. - Öcsike, ugye ezt nem hiszed el? Te meg takarodj az ablakból! - fújta meg a karója végét, mintha pisztoly lenne.
     - Na ebből elég! - Felálltam mindkét lábammal. Elvileg, ha behajlítom a lábam, akkor nem eshet nagy bajom. Legalábbis megmaradok. Lehunytam a szemem, és elengedtem az ablakkertet.
     - Hülye liba - hallottam egy szitkozódást, majd landoltam. Egész puhán. Jobban ment, mint gondoltam.
Kinyitottam a szemem.
     - Ostoba tyúk! Ha még egyszer öngyilkos merényletre készülsz, gondolkozz előtte, jó? - Nézett rám olyan pillantással, amitől most komolyan összeszorult a gyomrom.
De az, ahogy beszélt velem még jobban felhúzott.
     - Azonnal tegyél le! - Kapálóztam az ölében, de nem engedett. Pár másodperc múlva meguntam, abbahagytam, és a mellkasomon összefontam a karom. - Hülye!
     - Mássz a hátamra - mondta halkan.
     - Mi?
     - Mondom mássz a hátamra!
     - Damon én…- kezdtem volna, de ekkor megpillantottam a farkasokat, akik felénk közeledtek, így újabb felszólítás nélkül, a mellkasát taposva sietve hátraküzdöttem magam.
Úgy nézhettem ki mint egy majom, de nem érdekelt, csak hogy biztonságban legyek.
     - Hayli - suttogtam Damon fülébe, és éreztem, ahogy megremegett a meleg leheletemtől.
     - Ezt ne csináld többet, vagy nem állok jót magamért. Haylit Stefan most viszi fel. Már csak nekünk kell innen kitörnünk.
Nyeltem egyet.
     - A hülyeséged miatt, úgy mellesleg - tette hozzá, majd maga elé emelt egy növényt.
     - Nagyon jó. Mit fogunk csinálni? Lefüvezed őket? - horkantam fel, eddig bíztam Damonben, de a taktikája most hagyott némi kívánnivalót maga után.
     - Befejeznéd a csacsogást? Rohadtul nem segít.
Az állatok felé lestem, akik megfontolt lépésekkel közeledtek felénk, a szemük eszeveszetten csillogott. Az egyik elől haladt, mintha a vezér lett volna, nagyra tárta az állkapcsát, és ugrásra készült.
Majdnem láttam magam előtt az életem, de ekkor beugrott, hogy kinek a nyakában ülök is most. Egyből felébredtem.
     - Utállak! - suttogtam neki, majd behunytam a szemem.
     - Én is - mondta, aztán suhogást hallottam, sok morgást, fájdalmas vonyítást.
Felpillantottam. Damon szélsebesen száguldott, a másodperc tört része alatt változtatott helyzetet. Nem hittem volna, hogy ilyen súllyal a hátán is képes így mozogni. Más taktikája nem is volt, csak a gyorsasága, és a fű a kezében. A farkasok egymás után rontottak nekünk, kitárt pofával, de ő mindent hárított.
Ahogy onnan néztem a küzdelmet kezdett világossá válni, hogy a küzdelem egyáltalán nem kiegyenlített. A farkasok a fal felé szorítottak minket vissza, ha a falig érünk nem lesz alkalmunk kitörni. Az viszont vészesen közeledett, a vámpírnak egyre kevesebb helye maradt a szökéshez, a növény meg fogyott.
     - Damon! Ezek beszorítanak. Vigyázz!
Körbe nézett és halkan elkáromkodta magát.
Hatalmas sóhaj hagyta el a szám, amikor az ablakból közénk érkezett Stefan.
     - Én is örülök Katie - vigyorgott rám egy pillanat erejéig, aztán a kezében tartott valamit felrázta, majd spriccelve a farkasokra célzott.
Mintha nyúzták volna őket. Egyszerre vonyított fel mind, hátrébb ugorva a lé elől. Égett szőr és hús szag töltötte be a levegőt. Orrfacsaró szag volt. Be kellett fognom az orrom, ha nem akartam hányni. A szétnyílt védővonalon  utat találva ment ki velem Damon, egyenesen be a háza, föl a szobámba.
Ledobott az ágyra, majd eszeveszett sebességgel elkezdte kivenni a ruháim a szekrényemből, bele egy táskába, amit nem tudom honnan szerzett.
     - Mit művelsz? - pattantam föl, és a keze után nyúltam.
Kitépte azt és folytatta a dobálást
     - Nem tudom minek látszik, de mifelénk pakolásnak hívják.
     - Azonnal fejezd be!
     - Damon hajnalodik. Tényleg elég - szólalt meg az eddig csendes Elena.
A fiatalabbik Salvatore jelent meg az ajtóban.
     - Elmentek.
Visszarogytam az ágyra, a plafonra meredtem.
     - Most akkor megölöm - jelentette ki Damon, aztán már csak egy kezet éreztem a nyakamon. Újfent.
     - Elég! Engedd el a lányt.
     - Hagyj! - Lökte el Damon Stefan kezét, mire az félrelökte a bátyját és a falnak taszította.
     - Állj már le! - Üvöltötte az arcába.
Damon lerázta magáról az öccsét, majd fölém hajolt.
     - Komolyan nem vagy normális. Meghalhattunk volna, ha nem vagyok jó helyzetkezelő.
     - Hajaj. Valaki megint nagyot szólt - néztem az arcába, mire még közelebb hajolt, szinte súrolta az orrunk egymásét.
     - Másrészről pedig még egyszer ne suttogj bele úgy a fülembe, mert esküszöm, hogy…
     - Damon!
     - Mi van?
     - Elég.
Damon eltűnt felőlem. Pár másodpercig megértettem több millió nő rajongását. Akaratom ellenére is megborzongtam. Amit őfelsége csak egy féloldalas mosollyal nyugtázott.
     - Rosszat tesz neked az idegesség. Túl laza leszel. Komolyan Katie, hallanod kellett volna magad - nézett rám Elena mosolygó arccal, mire Stefan is vigyorogva bólogatott.
Ahhoz képest, hogy néhány másodperce még a halál markában voltunk, most már egész jól éreztük magunkat. A nap első sugarai nevetve találtak ránk.

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát nekem ez nagyoooooon tetszett!!!! *.* :D xD talán ez eddig a kedvenc fejezetem.. ;) Nagyon jó volt a humor benne végig, és a fülbe suttogós részen kivoltam, nagyon jól leírtad. xD Ajj csak arra kérlek, így az első kommentbe, hogy nagyon gyorsan járjon a kezed, és hozd azt a következő fejezetet de villámgyorsan!!! :D
    Pusssz

    VálaszTörlés
  2. most kezdtem el olvasni a blogod és nagyon tetszik?
    mikor szoktál frisst hozni?

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Killa: Köszönöm szépen, igyekeztem, meg most hú, nagyon jó napom volt, voltunk a Boat show-on és eszméletlen volt. Igyekszem!

    Dorcsi: Köszönöm, örülök, hogy tetszik, nagyon jól esik.:) Friss, hát az mostanában 2-3 naponta volt, de hétvégente előfordul, hogy péntek-szombat-vasárnap 1.:D Szóval hétvégén mindennap. Igyekszem.
    Csók

    VálaszTörlés
  4. nekem egy bnőm mutatta ezt a blogot és nem bántam tényleg szupika ;)

    VálaszTörlés
  5. Kittuska, Nagyon köszönöm! :)
    Lehet lassan túl nyálas leszek, de annyira jó mindig, ha ilyet írtok!
    Köszönöm neked!:)
    Csók

    VálaszTörlés
  6. álombaillőnév:)2011. március 5. 14:19

    király vagy;)
    új mikorra várható?

    VálaszTörlés
  7. Szia! Köszönöm! Hát igyekszem holnap is felpakolni egyet!:)

    VálaszTörlés
  8. nézz be hozzám, meglepi a 31 és a 32 fejezet között! ;) Puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga