Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. március 18., péntek

Sziasztok!

Hozom majd szerintem holnap az új részt, mert jövő héten nem fogok írni sokat, mert zh-k vannak, szóval most írom meg.:) A harcot két részre szedem, és holnap az elsőt mutatom be itt a nagyközönségnek. :D
Na jó, hoztam most az eddig megírtból egy kis részletet, holnap pedig olvashatjátok az egészet. Köszönöm, hogy olvastok! :) Csók:)

"Felpillantottam az arcára, láttam, hogy mosolyog.  Vigyorogva belemélyesztettem a fogam a számba, addig nyomtam, míg kiserkent egy csepp vér. Kinyitottam a szám.
Lefagyott a vigyor az arcáról.
Felnevettem.
-          Ne szórakozz! Ez nem vicces! – dobott le újra. Hát neki sem a gyengédség a legjellemzőbb vonása.
Bezárta az ajtót, és megindult felém az ágya felé. Megszívtam egy kicsit a szám, hogy kijöjjön a vér.
-          Fejezd be! – suhant elém, pár centire lefékezve az arcomtól.
Sokáig nézett a szemembe, tudtam, hogy ő bírná tovább, de nem adtam fel. Végül végigmért a szemével, és a szekrénye felé fordult. Kivett belőle két törülközőt, egy inget, meg egy farmert."

Ui.: Becsapós, nem Damonös részlet!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga