Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. március 5., szombat

El sem hiszem! :)

Na most komolyan kijelenthetem, hogy ez egy fantasztikus hét volt, még a fősulis vackokat is leszámítva.
Díjat kaptam. El sem hiszem, komolyan. Az első, és ezért nagy köszönettel tartozom Killa23 -nak, akitől megkaptam.
Nagyon örülök, nagyon köszönöm!
Köszönöm a kommenteket, a tetszés nyilvánítást, azt ha kiraktok a saját oldalatokon, mindent. Komolyan.
Szóval azt hiszem, bár még új nekem ez, követnem kell azt ami ott le volt írva.



Nagyon köszönöm!:)

Szabályok a díjhoz:
1) Kell egy bejegyzést kitenned a díj logójával és a szabályok feltüntetésével.
2) Be kell linkelned a személy nevét akitől kaptad a díjat és tudatni vele, hogy elfogadtad.
3) Tovább kell adnod 3-5 blogtársadnak és szólnod nekik:)

Akiknek a díjat továbbadom:

1.: Myka
2.: Kata
3.: nOmiee


Nagyon szeretem, ahogy írtok, régóta olvasom a blogotokat. Fantasztikus!:)
Nem tudom elégszer megköszönni Killának!!!
Csók, szép jó éjszakát!





4 megjegyzés:

  1. Tényleg nincs mit, és megérdemled, mert nagyon imádom amit írsz! Úgy választottalak ki titeket, (5ötöket), hogy a kedvenc blogjaim listáját végignéztem, és annak adtam díjat, akikhez minden nap benézek, hátha van már új fejezet! Egyébként ha maradsz még 10 percet internet közelben olvashatod is az új fejezetem!!! :D ;)
    00:00kor teszem fel!
    Puuszzz és jóéjt! <3

    VálaszTörlés
  2. Maradok!:D Ez egyértelmű!:D Na akkor ott találkozunk 4 perc múlva!:)

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Nagyon köszönöm a díjat! :)

    Kata

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Köszönöm szépen a díjat és azt is, hogy rám gondoltál!

    Üdv: Myka

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga