Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. augusztus 24., szerda

Díjözön + Fejezet utána :)


Sziasztok Ti, akik Mindig Szántok Időt a Fejezeteimre! 

Hazaérkeztem végre, jó itthon lenni, egy hét múlva meg már repülök ki, lassan kezdek angol lázban égni, bár jelenleg úgy érzem egy árva mukkot sem beszélek a nyelvből.
Na, de ennyit rólam, nem ezért írtam.
Nagyon mókás, jó azért annyira nem, hogy az előző fejezeteknél volt négy komment, aztán három, az utolsónál kettő, a következőnél egy lesz? Leépülök. :D 
Lehet, hogy túl gyakran hozok frisset, vagy valamit nem jól csinálok, de most akkor lehet, hogy nem hozok frisset egy darabog, csak Angliából, vagy komolyan nem tudom mi a baj, ha meg ratyi, amit írok, szóljál, mert legalább addig sem égek.
Már készen van egy hosszú fejezet, plusz a következő, de ha nincs kereslet nincs áru, nem akarlak titeket traktálni, majd hozom hosszabb időközönként édeseim, jó? :)
De azért köszönök mindent! :)

Lépjünk, mert van nekem sok kedves embertől díjam, amiért nagyon hálás vagyok.

Nagyon nagy, hatalmas köszönet a sok díjért, mindenkinek köszönöm, aki engem is megnevezett a hét blogíró között, eszméletlen jól estek, komolyan! :)

Szóval a díjam:




 Akiknek pedig nagyon köszönöm: Angel
                                                        Morwen
                                                        Adrika
                                                        Orchidée
                                                        Vervain
                                                        Tara
                                                    és Nikky

Hét dolog rólam: 
  • Máig sejtelmem sincs, hogy mi is akarok lenni, ha "felnövök", pedig lassan ideje lenne. Sokáig a rendezvényszervezés volt az álmom, aztán színésznő akartam lenni, híres díva, de hát az álmok, álmok maradnak, most leginkább az idegenforgalomban a vendéglátásban tevékenykedem.
  • Nem vagyok tortás, se sütis, viszont a kedvenc édességem a babapiskótás, pudingos, gyümölcsös édességtál, amit nagyon könnyű elkészíteni, és gyorsan meg van, ráadásul isteni. :)
  • Imádok olvasni, nem telik el napom olvasás nélkül, viszont mivel dolgoztam a Vámpírnaplók hetedik részét kemény 1 hónap alatt végeztem be. És az a vég... Utálom.
  • Százhalombatta a favorit városom, imádom! :)
  • Imádom a vízipipát.
  • Ami a megdöbbentő lehet, hogy bár imádom Iant, viszont nem tartom kifejezetten helyes pasinak. Nem csúnya, mert úristen, ha ilyen pasim lenne, de amikor először megláttam, egyáltalán nem jött be. Szerintem leginkább az emberek többségét a játékával nyeri meg, azzal, ahogy előadja a kemény gyereket, a macsót, a pillantásával mindenkit levesz a lábáról, szóval mindenki szeretne egy ilyen rossz fiút. Lényeg a lényeg, mint pasi nem az ideálom, inkább egy kis Kellan Lutz! :D
  • Myka miatt, az írása miatt, nem tudom kiverni a fejemből Eric Saade-t. Képtelen vagyok. Már álmomban is kísért, a számai a fejemben játszódnak le újra, és újra, és újra. Annyira helyes pasi ő is, bár néha tud egy kicsit meleg beütést kölcsönözni saját magának, de helyes. Na őt is elfogadnám. :D



Az öt blogíró, akinek adnám kicsit máshogy fog kapni díjat. Lehet, hogy szörnyű pofátlan vagyok, de megkérem őket, hogy ne adják tovább, persze, ha van olyan, akinek nagyon szeretnéd, akkor áldásom rá, de tudom, hogy sok írónak semmi kedve ezzel szórakozni, valamint az is a véleménye, hogy egy ilyen díj, nem egy őszinte elismerés. Ez most Freud-i elszólás?

  • Az első, akinek adnám: Killa ---> Mert tényleg jók a történetei, mindig izgalmas, és szépen hozza nekünk, mindig imádom olvasni, nem mellesleg az ő kritikáira mindig számíthatok. Köszönöm! :)
  • Myka ---> Nagyon jól írsz, amikor rábukkantam Vivien történetére egyhuzamban elolvastam, nem tudtam betelni vele. Amikor pedig elkezdted írni Eric történetét nem ismertem őt, nem tudtam mire számítsak, és mostanra szerelmes lettem a srácba, holott nem is ismerem, szóval elképesztő vagy. :D Imádlak olvasni, percek alatt eljön a fejezet vége.
  • Kata ---> Huh, hát itt gondban vagyok, annyi jó van. Nagyon irigyellek, hogy így tudsz fogalmazni, szinte tátott szájjal olvasom végig a részeket, és a végén tátogok, mint hal a szatyorban: vége, vége, vége???!!! És mindezt úgy csinálod, hogy pofonegyszerűnek tűnik. Mikor olvaslak addig azt hiszem én is tudok így írni, aztán hopp. :D Szóval imádom a történeted.
  • Molni ---> Mostanában nem volt fejezet, én pedig már nem tudok hova lenni, nekem olvasnom kell! Nálad van az, hogy Damon már szerelmes, és ki is mutatja, de cseppet sem nyálasan, épp ezért szeretem. :) A te történetedre valahogy januárban bukkantam rá, és kellett egy hosszú éjszaka, és egy rövidebb reggel, hogy végigolvassam a lemaradásom, de nem bántam meg, sőőt... Mikor lesz a következő?! :D
  • Orchidée ---> A te történeted előtt sosem hallottam erről a Holdhercegnős dologról, de lassan megismerve egyre jobban tetszik a te stílusodban. Szerintem nagyon sokat változtál és fejlődtél az eleje óta, egyre izgalmasabb a fejezet, és egyre szebben fogalmazol, gratulálok, bár lehet, hogy nem túl megható egy ilyen "írótól", mint én kapni gratulációt. :)


Sajnálom, hogy csak öten vannak, de ők nagyon megérdemlik! :) Nektek - akiket felsoroltam, és vámpíros történetet írtok - köszönhetem, hogy kedvet kaptam az íráshoz, és bár kicsit félve de elkezdtem, miattatok élhet most ez a blog. :)

Ééés, egy ráadás, Pletyustól is kaptam egy díjat, egy másik fajtát, nagyon köszönöm neked! :)


Köszönöm, ha végigolvastad ezt a nem röpke bejegyzést, imádlak érte! :)

5 megjegyzés:

  1. Ó Nina, most törölgetem a hála könnycseppjeit a szemem alól! :)
    Először is figyelemre méltó, hogy te nem csak "úgy" odaadod valakinek a díjat, hanem még meg is indoklod. Ez igazán kedves, főleg, hogy nem csak a sablont írod le, ami ugyan szintén jól esik, nincs építő jellege. Szóval köszönöm!
    A "kritikádhoz" meg annyit, hogy szerintem bolond vagy. :D Tűnhetne ez álszerénykedésnek is, pedig nem az: szerintem te jobban írsz nálam. Eleve hosszabbak a részeid (én már rég nem tudok magamból 1500 szónál többet kipréselni), folyamatosan hozod a frisseket, és még ha meg is említed, nem követelőzöl a kommentekért, és ez is baromira fontos szerintem. Bár ez még nem az írás része a dolognak, kiemelendő. :)
    A történet pedig folyamatosan újat hoz, néha muszáj visszaolvasnom az előző fejezetet, mert már azt sem tudom, ki kinek a testében van éppen, kivel harcolnak vagy ki szerelmes kibe. És ezt jó értelemben mondom... sosem volt még unalmas részed. SOHA! :D Az írásképeid fantasztikusak, talán csak azért érezheted úgy, hogy az enyém "jobb", mert én kézzel-lábbal próbálom megjeleníteni az érzelmeket. Minden e körül forog nálam, és igen, ez már jól megy, de az akciódús jelenetekkel szenvedek folyamatosan. Ezek neked meg úgy mennek, hogy észre se veszem, ha rám szakad a plafon. :D Ja, és ezt nem úgy értem, hogy az érzelmes részek nem jók, csak gondolom, ezért érezheted úgy, ahogy. Sajnos meg kellett cáfolnom a szavaid... :D
    Na, a leghosszabb kommentem után remélem, megbocsátasz, hogy veled ellentétben, aki mindig ír nekem, én csak ritkán (amiért szégyellem magam rendesen)... De igyekszem ezentúl többet írni!!!
    Angliához pedig nagyon-nagyon sok sikert!
    Puszi, Kata

    VálaszTörlés
  2. :DDDD Akkor megelégedsz annyival, ha téged is felsorollak azokkal, akiktől szintén kaptam ezt a díjat? :D mert már nincs még 7 dolog rólam és nincs kedvem még 7 emberek írogatni.. XD
    Egyébként nagyon-nagyon köszi, hogy rám gondoltál, és olyan szépeket írtál! :$ Mindig számíthatsz a kritikámra, de idefigyeljé! xD teszed fel rögtön azt a fejezetet!!!
    vagy küld el e-mailba, fb-on vagy akár sms-be, leszarom, de valahogy juttasad el nekem!
    nah. :D huh kiadtam! xD
    egyébként meg fogsz enni a következő fejezetért reggelire.. :S :$ nagyon bőőőő kritikát várok, előre szólok! XD
    Pusssz <3U.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Az előttem lévőkhöz képest én csak egy rövidke kis megjegyzést fogok írni...^^
    NEM MEGHATÓ?! MI AZ HOGY NEM MEGHATÓ?! Minden, érted, minden elismerés nagyon sokat ér, függetlenül attól, aki írja(vagy mondja), hát még az olyan, amit egy írótársamtól kapok!!! Főleg egy ilyen jótól! Köszönöm, nagyon jól esett!!!
    Puszi
    U.i.: Nekem egy ilyen díj is elismerésnek számat, mert gondolt rám az, akitől kaptam...:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Kinga!

    Teljes szívemből köszönöm, a díjat. Be kell vallanom, nagyon meghatódtam. A sok-sok díj közül a tiéd volt az ami, úgymond megmelengette a szívemet. Szavakkal talán ki sem fejezhető, amit akkor éreztem, amikor a rólam szóló részt olvastam. Nem túlzok, ha azt mondom, ez a díj jelenti az eddigi írásaimért az igazi elismerést.
    Mégegyszer nagyon köszönöm, és most az egyszer kivételt teszek(Eddig soha nem raktam ki egyetlen díjat sem) és a tőled kapott díjat felrakom mindenkét blogomra.
    Üdv: Myka(Móni)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hajnali negyed öt van, egyhuzamban olvastam el az összes részt:) Nagyon jól irsz és várom a következö fejezetet:)
    jasabel

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga