Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. augusztus 12., péntek

Holiday

Sziasztok!


Holnap indulgatok nyaralni egy hétre, aztán meg még családi elfoglaltság, szóval csak 24-én érkezem haza, addig sajnos nem lesz friss.
De a blogspot még mostanában sem mindig akarja azt, amit én, nem tudom ezt megfogja - e jeleníteni.
Szóval akkor hónapvégén találkozunk.
Na igen, arról még annyit, hogy haza jövök 24-én, aztán 30-án már repülök is Londonba, úgyhogy abban az egy hétben egy friss lesz, aztán kintről fogok írni, de ott meg az első hét szerintem elég komplikált lesz, ezért remélem majd megvártok, és én pedig igyekszem.


Hamarosan jövök, addig folyamatosan írok, hogy ne legyen hosszú szünet, ne várassalak titeket.


Csók néktek, és további szép hetet!


Bridzs, tőled meg továbbra is kérem szépen a kötekedő kommentárokat! :D

1 megjegyzés:

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga