Üdv!

Fanfiction szerű írást olvashatsz. Próbálok azért eltérni, hogy önmagában is megállja a helyét.
Ha van kedved olvass bele.:)

2011. augusztus 29., hétfő

A jövő

Sziasztok!


Nos, holnap utazom, és bár készen van a következő fejezet fele, még be kell fejeznem, amit remélhetőleg majd hamar meg tudok tenni, egyenlőre nem tudom, hogy majd mikor teszem fel, nem tudom hogyan alakulnak a napjaim az első héten, ráadásul valamiért az RSS feed sem mindig azt akarja, mint én, vagy fel sem teszi a fejezetet a blogger.


Az utolsó fejezetem, amit felraktam valószínűleg az egyik leghosszabb fejezetem lett, és eddig egy kommentárt kaptam - bocsánat, kettőt, hogy javítsam magam -, úgyhogy gondolom, nem nagyon kapkodom el a következő feltevést, de - már ha sikerül - akkor megpróbálom szerdán, vagy csütörtökön felrakni.


Na nem foglallak le titeket tovább, köszönöm, ha ezt elolvastad, és akkor majd találkozunk! :)


Jó éjt!

Kinga

1 megjegyzés:

Köszönöm, ha kommentár küldésre adtad a fejed, mindig sokat jelent, úgyhogy előre is köszönöm újra!:)=D
Kinga